Gateway to Module C / ECB - פתרונות ותשובות לשאלות
פה תוכלו למצוא בקלות ובחינם פתרונות מלאים ותשובות מפורטות לשאלות מהספר Gateway to Module C / ECB שהועלו על ידי חברי קהילת הפותרים של Tiktek. מאגר הפתרונות מכסה את כל ספרי הלימוד ובתי הספר בישראל ב-47 מקצועות לימוד. הגישה לפתרונות והצפייה בכל התשובות לשאלות חפשית ואינה מצריכה הרשמה או תשלום כלשהו. ניתן לקבל הסברים מתלמידים מצטיינים ולהעלות בקשות לעזרה ללוח הבקשות .
שם ספר הלימוד
Gateway to Module C
Step-by-step guide for the Bagrut exam in English
ECB
תמונת הכריכה של הספר
המחברים
ECB
תאור הספר
Gateway to Module C is a thorough step-by-step guide which prepares students for both the new and old format of the Bagrut exam in English.
המוציא לאור
אריק כהן
שנת ההוצאה לאור
2021
מספר עמודים: 154, מספר שאלות: 21, נושא לימוד: אנגלית, שפה: אנגלית
קישורים למקורות מידע נוספים:
לפרטים על הספר: Gateway to Module E / ECB
לקטעי השמע של הספר: Gateway to Module C / ECB