Gateway to Module G / ECB - פתרונות ותשובות לשאלות
פה תוכלו למצוא בקלות ובחינם פתרונות מלאים ותשובות מפורטות לשאלות מהספר Gateway to Module G / ECB שהועלו על ידי חברי קהילת הפותרים של Tiktek. מאגר הפתרונות מכסה את כל ספרי הלימוד ובתי הספר בישראל ב-47 מקצועות לימוד. הגישה לפתרונות והצפייה בכל התשובות לשאלות חפשית ואינה מצריכה הרשמה או תשלום כלשהו. ניתן לקבל הסברים מתלמידים מצטיינים ולהעלות בקשות לעזרה ללוח הבקשות .
שם ספר הלימוד
Gateway to Module G
Sharon Erez, Anya Norman
ECB
תמונת הכריכה של הספר
המחברים
Sharon Erez, Anya Norman
תאור הספר
Gateway to Module G is a thorough step-by-step guide which prepares students for the Bagrut exam in English.
המוציא לאור
אריק כהן
שנת ההוצאה לאור
2022
מספר עמודים: 183, מספר שאלות: 11, ISBN: 978-965-368-834-6, דנאקוד: 153-988, נושא לימוד: אנגלית, שפה: אנגלית
קישורים למקורות מידע נוספים:
לפרטים על הספר ולצפייה מקדימה: Gateway to Module G / ECB
קישור לקטעי השמע של הספר: Gateway to Module G / ECB